Wednesday, 2 November 2011

:.XCDNT.:

Alhamdulillah...

proposal dah hantar (tp agak ralat sbb ade sikit kesilapan d bhgn reference)-tawakal je....semoga Allah permudahkan nadiah dapat A untuk subjek STPD

sekarang tengah bertungkus lumus siapkan assignment ethics + busan pika (roomate) balik lambat harini....+ lapar (sbb pika tlg belikan mknn-tak blk lg = lapar)

Al kisahnye.....

Nadiah accident ahad lepas
skuter sy melanggar kete....
nadiah nak potong kete tu (da bg signal pemotongan..ceh!).....tp tbe2 kete tu bhenti mengejut sbb nak masuk simpang kanan (dgn tidak memberi signal)
then....***bum

nadiah jatuh.....kaki kanan terseliuh. byk bahagian lebam2....skuter remuk bahagian depan = seminggu tak gi kelas.

Thanks to Cik Yati Basha + En Hairul + Kak Zakiah + Cik Huda yg banyak tolong nadiah
Cik Yati Basha....tmnkn hntr motor ke bengkel ptg lps kejadian (waktu ni nadiah rs mcm heroin lg.....rilek je. esoknye terus menjerit2 kesakitan), tlg belikan buku, photostat nota, print n hntrkn proposal + bersama En Hairul hantar g klinik......En hairul tlg jugak hntr kn nota + meggi Cik Yati Basha bagi..
Kak Zakiah sbb bgtau abg ade bengkel n pnjmkn En Hairul + Cik Yati kete
Cik Huda sbb menjenguk kat bilik + hantarkan nota.....
Cik Pika.......yg tanpa jemu belikan mknn + brg2 keperluan

~Sayang korang sume
p/s : parents tak tau....kwn2 rapat pun tak tau. hny kwn2 kt kampus ni jek tau.
Maaf......tak nak susahkan lebih ramai orang + tak nak yg lain2 rs risau
Nadiah ok je....ats perlindungan Allah, insyaAllah.

~~kdg2 rs bersalah mintak korang tolong mcm2....but believe, one thing...i always pray for our success!

byk dugaan sejak mula study balik.....but ini kan satu cabaran! chaiyok nadiah........

luv,
Keris Mas,
UKM, Bangi.....(banyak beruk2 berkeliaran...huh!)

No comments:

Post a Comment